سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاتوق دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور میبد یزد

پنهان شدن فقط برای یک ID مورد نظر
ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که در محیط نرم افزار Yahoo Messenger باشید و با ورود یک شخص، بخواهید وضعیت خود را به Invisible تغییر دهید. طبعا با این عمل، شما برای تمامی Add هایتان به صورت خاموش درخواهید آمد که چندان جالب نیست. با بهره گیری از این ترفند میتوانید کاری کنید که تنها برای همان یک نفر به حالتInvisible  در بیایید و سایر دوستانتان شما را آنلاین ببینند.
بدین منظور بر روى ID مورد نظر کلیک راست کرده، از منوی باز شده گزینه Stealth settings و سپس عبارتPermanently Offline  (همیشه خاموش) را انتخاب کنید.
حال اگر شما براى تمام دوستان خود Available باشید، برای این شخص مورد نظر همیشه Off هستید. براى بازگرداندن تنظیمات، مراحل قبل را طى کرده و سپس عبارت Online را انتخاب کنید.


روشی جدید برای دانستن آنلاین یا آفلاین بودن افراد !
شاید دیده باشید که بعضی از افراد برای شما به صورت Invisible آنلاین می شوند، یعنی شما متوجه نمی شوید که آن ID در حال حاضر روی خط است یا نه. حال ما می خواهیم بدون هیچ نرم افزار خاصی بفهمیم که ID مذکور در حال حاضر آنلاین است یا خیر؟ برای این کار قبلا روشی رو گفته بودیم و حالا روشی دیگر، مراحل زیر را انجام دهید :
ابتدا کلید IM را در Yahoo Messenger بزنید و در قسمت ID خود را وارد کرده و در قسمتی که متن مورد نظر را برای شخص مقابل  می نویسد این متن را وارد کنید :  msg:qomelecom_weblog
که به جای qomelecom_weblog  باید ID شخصی که می خواهید بدانید در حال حاضر روی خط است یا نه را وارد کنید و send را بزنید بعد مشاهده می کنید که قبل از ID صورتکی که نماینگر آنلاین بودن یا آفلاین بودن شخص مقابل است ظاهر می شود.
توجه کنید که من به این دلیل گفتم در قسمت IM این کار را انجام دهید که متن نوشته شده دوباره برای خودتان ارسال شود. در ضمن ممکن است که مدتی طول بکشد تا صورتک نشان داده شود.


قرار دادن متن و یا لینک سایت خود در جلوی آی دی یاهو
شاید دیده باشید که در لیست دوستانتان در جلوی یک یا چند تا از آی دی ها یه متن یا لینک قرار داره. خوب اگه شما هم دوست دارید متنی جلوی آی دی تون بنویسید یا لینک وبلاگ یا سایت خودتون رو در جلوی آی دی قرار بدید باید به روش زیر عمل کنید :
پس از باز کردن یاهو مسنجر و وصل شدن از قسمت بالای مسنجر  روی ID - Available (آی دی شما) کلیک کنید و از منوی باز شده گزینه ی New Status massage را انتخاب می کنید. در کادر باز شده متن خود را بنویسید و Ok کنید.


شکلک های پنهان یاهو
این رو هم حتما خیلی هاتون میدونید که علاوه بر شکلک های موجود در برنامه یاهو مسنجر، یک سری شکلک های پنهان دیگه وجود داره که میتونید از اونها در هنگام چت کردن استفاده کنید. برای این کار باید کد مربوط به شکلک مورد نظر رو در پنجره پی ام وارد کنید. مثلا با تایپ کد @};- شکل  در پنجره پی ام ظاهر خواهد شد. برای دیدن این شکلک ها و اطلاع از کد خاص هر کدام میتونید به صفحه شکلک های پنهان سایت یاهو مراجعه کنید.


ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی
Susa Web Tools
پاتوق دانشجویان پیام نور میبد