سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاتوق دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور میبد یزد

لغتنامه چالشجویی دانشگاه پیام نور !!

پیام شور : آش آنقدر شور شده که صدای بچه آشپز هم درآمده است . این موضوع از اظهار نظرات و افاضات مسئولین کلان پیام نور و مسئولین خرد و خمیر مناطق و مراکز در رسانه های خبری و ... به خوبی مشهود است .

پیام گور : با ورود به پیام نور بسیاری از آرزوهای شما هم به گور تشریف خواهند برد " نمرات خوب ، اعصاب آرام ، استاد خوب و ...

پیام زور : هی شما زور می زنید ، هی پیام نور زور می زنه ، .... هی شما ... هی پیام نور

پیام دور : سالهای دور از شور و حال . آموزش از راه دور ، مدیریت از راه دور ، هر چیز کنترل از راه دور !

پیام اور : انسان را یاد زادگاه حضرت نوع و عمر طولانی آن حضرت می اندازد . عمر نوح، صبر ایوب و گنج قارون از لازمه های تحصیل در پی ان یو یونیورسیتی می باشد

پیام غور : گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی ، ساختند و سازیم و سازند !

پیام پور : نامی برای کشته مرده های پیام نور مانند : " دانش پیام پور " !

پیام کور : نور این پیام نور آنقدر شدید است که چشم آدم کور می شود بعضی چیزها را ببیند مثل : موفقیتهای پیام نور در عرصه دانشگاههای باز و نورانی و هاله ای جهانی !

پیام تور : نام توری برای به دام انداختن جوانان داوطلب ورود به دانشگاه ! اگر شما هم به این تور گیر کرده اید (مثله من ) سعی کنید هر چه سریعتر خود را برهانید . ( فارغ التحصیل بشید ) .

پیام جور : همه چیز جور است . انواع دردسرهای جورواجور . فعلا سر خودمان را کلاه می گذاریم ، سیستم آموزشی ، ثبت نام ، اداری ، و مدیریتی همه و همه بر وفق مراد و جور است !

پیام لوور : نام موزه ای برای نگهداری از عتیقه جاتی از عهد بوق مانند پی ان یو !

پیام خور : بخور بخور ، پول بی زبان را بخور ، پاچه خواری ، دانشجو غم بخور ، ، حرص بخور ، رئیس بخور ، معاون بخور ، بخور تا توانی به بازوی خویش تا خرخره .

پیام هور : برای خودتان هورا بفرستید . چیز دیگری نداریم برای هورا کشیدن !

پیام حور : حافظ می گوید : سایه طوبی و دلجویی حور و لب حوض / به هوای سر کوی تو برفت از یادم! یعنی حور و پری رو ول نکنید بیایین پیام نور و بالعکس از شش جهت !

پیام فور : فوران علم و دانش از قله های پی ان یو . پیام نور فور یو مترادف لاتین آن می باشد برای دانشجویان خارجی مشغول به تحصیل در آن مثلا !

پیام سور : یادتان باشد بعد از فارغ التحصیلی از پیام نور ( ان شااله در آینده ای نه چندان دور ) یک سور درست و حسابی بدهید

جزوه درس پیام نور فیزیک ریاضی حسابداری نرم افزار نمونه سوال کتاب دانلود مدیریت روانشناسی زیست معادلات ذخیره محاسبات کامپیوتر رایانه یارانه


ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی
Susa Web Tools
پاتوق دانشجویان پیام نور میبد