سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاتوق دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور میبد یزد


ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی
مرکز خبری InfoWorld طی 30 سال گذشته در جریان اتفاقات فراوانی در دنیای فناوری بوده است که این اتفاقات، از تولید کامپیوترهای شخصی گرفته تا روی کار آمدن برنامه های جاسوسی و ویروس ها و ابزارهایی نظیر گوشی iPhone را شامل می شود. این مرکز در سی امین سال تولد خود 10 اتفاق بزرگ را در دنیای فناوری، برای یک دهه آینده پیش بینی کرده است.
اول؛ پیروزی ابرها
پیش بینی این مرکز بر این اساس است که طی یک دهه آتی، دنیای
IT بر آن خواهد شد تا تمرکز اصلی خود را بر خدمات اینترنتی(Cloud) متمرکز کند. بر این اساس حرکت به سمت پردازش در ابرها طی پنج سال آینده آغاز خواهد شد. در حال حاضر برخی سرویس ها بر اساس این سیاست ها عرضه می شوند که از جمله آنها می توان به EC2 شرکت آمازون اشاره کرد و در نهایت ظهور «پردازش ابری» باعث خواهد شد نیاز به پردازش در شرکت ها کاهش یابد. ادامه مطلب...
ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی

                         با نظرات سازنده ما را یاری کنید
ایسنا- رایانه‌ی قابل حمل جدیدی که از سوی شرکت Zepto عرضه شده مدعی عنوان سریع‌ترین رایانه‌ی کیفی ‌14 اینچی جهان است.
رایانه‌ی کیفی
Nox A14 مجهز به پردازنده‌ی Core ‌2 Duo P7350 اینتل بوده و ‌8 گیگابایت حافظه‌ی جانبی رم، هارددرایو ‌500 گیگابایتی، وب‌کم دو مگاپیکسلی توکار، رایتر DVD یا درایو بلوری، ارتباط بی‌سیم بلوتوث و وای فای از جمله امکانات آن هستند.
صفحه نمایش ‌1/14 اینچی این رایانه دارای وضوح تصویری ‌1440 در ‌900 پیکسل است؛ این رایانه با نسخه‌های ‌64 بیتی سیستم عامل ویندوز ویستا
Business، Home Premium یا Ultimate فعالیت می‌کند


ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی

                                                         با نظرات سازنده ما را یاری کنید
ایرنا: به گزارش سایت روزنامه انگلیسی گاردین، از دیر باز کارشناسان می دانستند که دروغ گفتن در متن نوشتاری آسانتر از دروغ گفتن به صورت زنده است زیرا عوامل فیزیکی از قبیل تماس چشم ها، فریبکاری را دشوار می کند.
اما آزمایشهای روانشناختی توسط استادان رشته بازرگانی در دانشگاههای راتگرز، لی های و دوپل در امریکا نشان می دهد احتمال این که مردم در ایمیل دروغ بگویند به مراتب بیشتر از احتمال دروغ گفتن آنان در سندهای دست نوشته است.
در این آزمایش به 48دانشجو 89 دلار دادند و به آنان گفتند که این پول را با کسی تقسیم کنند. آنان این شخص را نمی شناسند و آن طرف نمی داند که چه مبلغی قرار است تقسیم شود.
92 درصد دانشجویان زمانی که از طری ایمیل پول را تقسیم کردند، دروغ گفتند در حالی که وقتی قرار شد از طریق نوشتن با دست این کار را انجام دهند، این نسبت 64 درصد بود.ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی

                                                  با نظرات سازنده ما را یاری کنید 
من دو روش به شما یاد میدم که می تونید بفهمید که آیا فایل فرستاده شده فایل هک هست یا نه:
1
:فایل فرستاده شده را در هارد کام... خود ذحیره کنیدو بعد روی اون فایل کلیک راست کرده پسوند فایل نباید جزو پسوند های زیر 0باشه:jpg.scr , .jpg.exe , .pif , .scr
باید پسوند فایل : jpg , .bmp
2
:بر روی فایل کلیک راست کنید اگه در بالای پنجره باز شده نوشته بود: open فایل عکس است و اگه نوشته بود test فایل هک تشریف داره


ارسال شده در تاریخ نویسنده

                                          با نظرات سازنده ما را یاری کنید 
گاهی اوقات شما
میدونید برای مدت زمان مشخصی به اینترنت دسترسی نخواهید داشت و میخواین کسانی که با شما از طریق ایمیل ارتباط دارن رو از این نکته مطلع کنید تا از شما انتظار پاسخ سریع نداشته باشن. در این موارد می تونید از سرویس پاسخ خودکار Yahoo Mail استفاده کنید.
برای اینکار به صفحه
Mail Options رفته و روی لنیک Vacation Response کلیک کن.مدت زمان استفادش رو مشخص کرده و پاسخی که می خواهید به کسانی که با شما مکاتبه خواهند کرد، داده بشه رو تایپ و در پایان روی دکمه Turn Auto-Response On کلیک کنید.



ارسال شده در تاریخ نویسنده

با نظرات سازنده ما را یاری کنید 
گوگل در سال 2001


ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی

                                               با نظرات سازنده ما را یاری کنید 
کارکردن  با رایانه  گاهى  اوقات  مى تواند استرس زا باشد؛ هر چقدر شما با علل  استرسهاى  دیجیتالى، بیشتر آشنا باشید، بهتر خواهید توانست  خود را با آن  سازگار کنید. آنچه  مى خوانید، ترجمه مقاله اى  از دکتر مورتون  اورمان  است، که  در آن  به  ده  علت  از علل  رایج  استرس  رایانه اى  اشاره شده  است: در این  نوشتار، ده  علت رایج  استرسهاى  دیجیتالى  را آورده ایم. البته  این  ده  تا، کلیه علل  استرس  رایانه اى  نیستند؛ اما مهم ترین  آنها هستند که  اغلب  مردم  آنها را تجربه  کرده اند.
1. مشکلات  ناگهانى :
از همه مشکلاتى  که  براى  کاربران  استرس زا هستند مى توان  پیش گیرى  کرد، اما چگونه؟! همیشه  ممکن  است  برق  قطع  شود، اما تجهیزات  و نرم افزارهایى  هم  وجود دارند که  از پاک شدن  اطلاعات  روى  رایانه شما جلوگیرى  مى کنند. سرقت  اطلاعات، آسیب  دیدن  رایانه  به  وسیله  کودکان  و... همه  و همه  اجتناب ناپذیرند اما شما مى توانید با پشتیبان  گرفتنهاى  مرتب (
Back up) و حفظ  این  فایلها در جایى  به  جزء هارددیسک  با این  مشکلات  مقابله  کنید.
2. استفاده  از تجهیزات  ارزان :
بعضى  اوقات  ما با خرید تجهیزات  کم  کیفیت  و ارزان  قیمت، خود مشکلاتى  به  وجود مى آوریم. یک  مودم  یا کارت  گرافیک  ارزان  ممکن  است  مقدار بیشترى  در پول  شما صرفه جویى  کند، اما شما با تهیه آنها ریسک  مشکل دارشدن  رایانه خود، یا نقص  پیداکردن  آن  را بالا مى برید.اگر شما سى  پى  یوى  رایانه خود را ارتقاء ندهید، مقدارى  پول  صرفه جویى  کرده اید ولى  به  طور قطع  هنگام  کار با نرم افزارهاى  جدیدى  که  نیاز به پردازنده سریع ترى  دارند، با ناتوانى  و سرخوردگى  روبه رو خواهید شد؛ چطور است  به  جاى  اینکه  از یک  متخصص  کمک  بخواهید خودتان  سیستم  را مونتاژ کنید تا مقدارى  صرفه جویى  کنید و بعد هم  با مشکلات  آن  دست  و پنجه  نرم  کنید.
ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی

                                                با نظرات سازنده ما را یاری کنید 
تاریخ انتخاب واحد جهت دانشجویانی که تاکنون انتخاب واحد ننموده اند
بنا به اعلام سازمان مرکزی دانشجویانی که تاکنون موفق به انتخاب واحد نشده اند میتوانند از تاریخ  دهم مهرماه لغایت هفدهم مهرماه با مراجعه به سایت انتخاب واحد نسبت به انتخاب واحد اقدام نمایند بدیهیست این مهلت غیر قابل تمدید  می باشد .

تمدید مهلت پرداخت شهریه
طبق اعلام سازمان مرکزی مهلت پرداخت شهریه تا 25 مهرماه تمدید شد .

ورود به سیستم جدید خدمات آموزشی دانشگاه انتخاب واحد - رویت نمرات - سوابق آموزشی و ...
*****  کلیک کنید ****
نام عبور : 9رقم اول شماره دانشجویی
کلمه عبور : شماره شناسنامه

برنامه 9 ترمه - لیست  دروس - برنامه امتحانات و منابع درسی کلیه رشته ها در سال تحصیلی 88-87
  کلیک کنید           


ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی

Image

        با نظرات سازنده ما را یاری کنید
                                       اولین همایش فناوری اطلاعات،حال،آینده
                                               دانشگاه آزاد اسلامی مشهد
                                                   29 و 30 آبانماه 1387
                                                     www.itpf2008.ir 
انجمن IT دانشگاه آزاد اسلامى مشهد، با هدف ارائه و تبادل آخرین تجارب و دستاوردهاى پژوهشى و مطالعاتى متخصصان و نیز گسترش مرزهاى دانش و پژوهش و نوآفرینى در زمینه‌هاى فنآوری اطلاعات اولین کنفرانس  "فناوری اطلاعات، حال، آینده (ITPF2008 (" را با محورهای زیر در29 و 30 آبان ماه سال 1387 در مشهد مقدس برگزار مى نماید:
ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی
   1   2      >
Susa Web Tools
پاتوق دانشجویان پیام نور میبد