سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاتوق دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور میبد یزد

بابا اگه می دونستیم درمورد یکی که مرده مطلب بنویسیم اون زنده میشیه در مرود همه مردها یه مطلبی مذاشتیم . ****تکذیب شد****

احسان نراقی" رئیس دفتر سابق فرح دیبا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در پاریس با تکذیب خبر فوت وی اعلام کرد شب گذشته با وی تماس داشته و فرح در سلامت به سر می‌برد و فردا قصد سفر به خارج از فرانسه دارد.
وی گفت: «از منابع دیگر این شایعه را شنیده‌ام. اما تا این لحظه مشکلی برای فرح وجود ندارد.»
پیش از این برخی منابع خبری اعلام کرده بودند، فرح که به همراه خانواده خود پس از فرار در فرانسه زندگی می‌کرد صبح امروز، مرد.لذا با این اظهار نظر نراقی وضعیت فرح تا حدی نامعلوم است.
فرح همسر سوم محمدرضا پهلوی، شاه معدوم بود که به همراه همسر خود بعد از تاراج تمام سرمایه متعلق به مردم در پی انقلاب اسلامی با شکوه ملت ایران اقدام به فرار از ایران کرد.


ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی

سلام . امروز به زور باید یه مطلبی رو در مورد درگذشت فرح دیبا همسر محمد رضا پهلوی بنویسم . مطلبی که اگه ننویسم منو خواهند کشت آخه منو تهدید کردند که اگه ننویسی تو رو خواهیم کشت و وبلاگتو هک می کنیم . منم از روی اجبار اینو نوشتم تا جونمو نجات دهم .

بهم گفتن در مورد یکی از اینها مطلب بنویسم .

1- ابراز همدردی ...
2- خاطره ..
3- زندگی نامه این روح گران بار...

جایزه کلنگ بلورین به بهترین نویسنده اهدا می شود...

زندگی نامه: همینو می دونم که فرح دیبا بیوه محمد رضا پهلوی در سن شصت و نه سالگی در پاریس در گذشت . (که اینم از جایی دزدیدم)

خاطره:ما که اصلاً اونو ندیدیم فقط فقط اینو می دونیم که اینقد مرگ بر شوهرش گفتن حالا خودشو مردم چقدر دوست دارن باید راه بیفتم تو کوچه و بازار تحقیق کنم .

ابراز  همدردی : اینو هستم ، به همه فرح دوستان تسلیت می گم و واسه همشون صبر ایوب رو از خدا خواهانم .

* حالا جدی اگه کسی درباره مرحوم فرح چیزی می دونه برام تو نظرات بنویسه که لااقل ما هم فرح رو بهتر بشناسیم .

امیدوارم که جونمو و وبلاگمو از دست هکرها نجات داده باشم .  

به امید سلامتی همه مردم ایران عزیز


ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی

***تبلیغات وبلاگ***

بدون گوشی صحبت کنید .

ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی


سلام . نماز و روزتون قبول باشه .امروز می خوام یه چیزی رو  آموزش بدم که خیلی به دردتون میخوره .

با آمدن رایانه های جدید افراد بسیاری تمایل به خرید آنها پیدا می کنند پس از خرید یک رایانه جدید و سریعتر مدل قدیمی رایانه در گوشه ای انداخته میشود .بعضی از اشخاص از رایانه های لپ تاپ استفاده می کنند و می خواهند آن را با رایانه شخصی شبکه کنند .وصل کردن دو رایانه به هم از ساده ترین مباحث شبکه به حساب می آید .پس از ساخت شبکه علاوه بر امکان انتقال اطلاعات از این طریق شما می توانید از یک امکان لذت بخش دیگر نیز استفاده کنید . با شبکه شدن دو رایانه شما می توانید بازیهای مختلفی را تحت شبکه خانگی خودتان بازی کنید و از آن لذت ببرید .برای شبکه کردن دو رایانه شما احتیاج به سخت افزار شبکه روی هر دو سیستم و به مقدار لازم کابل شبکه دارید.بساری از مادربورد های جدید خودشان دارای پورت شبکه هستند .اما اگر مادربورد شما دارای سخت افزار شبکه نیست باید کارت شبکه را برای هر دو سیستم تهیه کنید انواع معمولی کارت های شبکه قیمت های بسیار مناسبی دارند و ...
در تمام فروشگاهها نیز پیدا می شوند .به جز کارت شبکه شما باید به اندازه فاصله دو رایانه کابل شبکه خریداری کنید در موقع خرید اری کابل شبکه باید حتما به فروشنده گوشزد کنید که کابل را برای اتصال تنها دو رایانه می خواهید. این مساله باعث می شود که فروشنده برای نصب فیشهای دو سر کابل رشته های آن را به نحو خاصی که مخصوص اتصال دو رایانه است دو رایانه است مرتب کند .

ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی

 


سلام . ماه رمضان هم فرا رسید . ماهی که می گن  در جهنم رو می بندند . وای چه خوب پس بجنبید تا باز نکردند 

من یه عادتی بدی که دارم برم سر سفره هر کس بشینم ناجور سفره رو جارو می کنم اما هر چقدر زور می زنم این ماه رمضانی سفره خدا رو جارو کنیم که چیزی نمونه نمی شه که نمی شه همیشه هم اخرش ناراحتم که چرا نشد اساسی حالی از سفره ببریم. امسال هم یه جوریه نمی دونم ولی دعا کنید که جارو رو بزرگ بردارم که راحت تر سفره رو خالی کنم.

نماز و روزتون قبول

به امید اینکه از این ماه استفاده کافی رو ببرید . التماس دعا


ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی

سلام . امیدوارم که ترم تابستان رو با موفقیت به پایان رسانده باشید .

راستی همه یه طوری احداث سایت دانشگاه رو تبریک گفتند . ما هم به نوبه خود به دست اندرکاران تبریک می گوییم و همچنین ارتقای دانشگاه از واحد به مرکز رو هم به دانشجویان تبریک می گوییم .

***www.pnumaybod.ac.ir***

تاریخ تحویل فیش و دریافت تادییه از 19 شهریور لغایت 25 شهریور می باشد.همچنین دانشجویانی که انتخاب واحد ننموده اند یا انتخاب واحد اینترنتی آنها دچار اشکال می باشد می توانند در این تاریخ با مراجعه به دانشگاه به صورت دستی انتخاب واحد نمایند.


ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی

پنهان شدن فقط برای یک ID مورد نظر
ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که در محیط نرم افزار Yahoo Messenger باشید و با ورود یک شخص، بخواهید وضعیت خود را به Invisible تغییر دهید. طبعا با این عمل، شما برای تمامی Add هایتان به صورت خاموش درخواهید آمد که چندان جالب نیست. با بهره گیری از این ترفند میتوانید کاری کنید که تنها برای همان یک نفر به حالتInvisible  در بیایید و سایر دوستانتان شما را آنلاین ببینند.
بدین منظور بر روى ID مورد نظر کلیک راست کرده، از منوی باز شده گزینه Stealth settings و سپس عبارتPermanently Offline  (همیشه خاموش) را انتخاب کنید.
حال اگر شما براى تمام دوستان خود Available باشید، برای این شخص مورد نظر همیشه Off هستید. براى بازگرداندن تنظیمات، مراحل قبل را طى کرده و سپس عبارت Online را انتخاب کنید.


روشی جدید برای دانستن آنلاین یا آفلاین بودن افراد !
شاید دیده باشید که بعضی از افراد برای شما به صورت Invisible آنلاین می شوند، یعنی شما متوجه نمی شوید که آن ID در حال حاضر روی خط است یا نه. حال ما می خواهیم بدون هیچ نرم افزار خاصی بفهمیم که ID مذکور در حال حاضر آنلاین است یا خیر؟ برای این کار قبلا روشی رو گفته بودیم و حالا روشی دیگر، مراحل زیر را انجام دهید :
ابتدا کلید IM را در Yahoo Messenger بزنید و در قسمت ID خود را وارد کرده و در قسمتی که متن مورد نظر را برای شخص مقابل  می نویسد این متن را وارد کنید :  msg:qomelecom_weblog
که به جای qomelecom_weblog  باید ID شخصی که می خواهید بدانید در حال حاضر روی خط است یا نه را وارد کنید و send را بزنید بعد مشاهده می کنید که قبل از ID صورتکی که نماینگر آنلاین بودن یا آفلاین بودن شخص مقابل است ظاهر می شود.
توجه کنید که من به این دلیل گفتم در قسمت IM این کار را انجام دهید که متن نوشته شده دوباره برای خودتان ارسال شود. در ضمن ممکن است که مدتی طول بکشد تا صورتک نشان داده شود.


قرار دادن متن و یا لینک سایت خود در جلوی آی دی یاهو
شاید دیده باشید که در لیست دوستانتان در جلوی یک یا چند تا از آی دی ها یه متن یا لینک قرار داره. خوب اگه شما هم دوست دارید متنی جلوی آی دی تون بنویسید یا لینک وبلاگ یا سایت خودتون رو در جلوی آی دی قرار بدید باید به روش زیر عمل کنید :
پس از باز کردن یاهو مسنجر و وصل شدن از قسمت بالای مسنجر  روی ID - Available (آی دی شما) کلیک کنید و از منوی باز شده گزینه ی New Status massage را انتخاب می کنید. در کادر باز شده متن خود را بنویسید و Ok کنید.


شکلک های پنهان یاهو
این رو هم حتما خیلی هاتون میدونید که علاوه بر شکلک های موجود در برنامه یاهو مسنجر، یک سری شکلک های پنهان دیگه وجود داره که میتونید از اونها در هنگام چت کردن استفاده کنید. برای این کار باید کد مربوط به شکلک مورد نظر رو در پنجره پی ام وارد کنید. مثلا با تایپ کد @};- شکل  در پنجره پی ام ظاهر خواهد شد. برای دیدن این شکلک ها و اطلاع از کد خاص هر کدام میتونید به صفحه شکلک های پنهان سایت یاهو مراجعه کنید.


ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی

برای مشاهده نمرات روی لینک زیر کلیک کنید 

www.pnumaybod.ac.ir

برای مشاهده نمرات روی لینک بالا کلیک کنید   


ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی
Susa Web Tools
پاتوق دانشجویان پیام نور میبد