سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاتوق دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور میبد یزد

بازم سلام

خیلی وقت بود که مطلب ننوشته بودم تا امروز که روز پدر و کلمه اعجاب انگیز علی (ع) من رو وادار کرد تا مطلبی بنویسم . راستشو بخوای دلم واسه تموم پدرهای ایرانی می سوزه ، روز مادر که می شه همه واسش هدیه می خرن تو تلویزیون و رایو و حتی تو اینترنت هم پر است از مطالبی در مورد مادر و روز مادر ، اما روز پدر که می شه دوباره بیچاره پدرها باید برن شیرینی بگیرن آخه روز عید است و هر هدیه ای هم که برا پدر و به مناسبت روز پدر می خرن آخرش می فهمی که یه جوری از جیب بیچاره پدر خارج شده ، از اینا که بگذریم تو اینترنت هم که می گردی خداییش مطلبی در مورد پدر نیست ......... چرا یکی بود ،‌ بخوانید :

 ((((همه ما وقتی کلمه مادر را میشنویم، یه جورایی یک موجود مقدس و نورانی و فوق‌العاده مهربان و دلسوز را در ذهنمان مجسم میکنیم اما در مورد پدر اینجوری نیست. این اجماع در مورد پدرها وجود ندارد، پدرها اخم میکنند، عصبانی میشوند، با بچه‌هایشان مشکل دارند، خودشان سیگار میکشند ولی بچه‌ها را از سیگار کشیدن منع میکنند، شبها دیر به خانه میایند ولی معتقدند فرزندانشان باید زود در خانه باشند، به لباس پوشیدن ما همه اینها باعث نمیشود پدرها را دوست نداشت، هر چند گاهی واقعا دلمان میخواهد ای کاش نبودند. همه اینها باعث نمیشود برای روز پدر، حتی با پولهایی که خودش به ما داده است، برایش کادو نگرفت. همه اینها باعث نمیشود روزش را تبریک نگفت، روزت مبارک!)))

 

جالب بود خیلی جالب !!!!!! از شما می پرسم ، یعنی اینقدر پدر موجودی بد است که این نویسنده از نبودن پدر حرف می زند !؟ ، پدری که وقتی رفت مطمئناً قدرش را می داند و جای خالیش رو بیشتر حس می کند .

من اصلاً نظر این نویسنده رو در مورد پدر ها قبول ندارم من هرگز نمی تونم درک کنم فرزندی وجود داشته باشه که آرزوش نبودن پدر یا حتی مادرش باشه امیدوارم همه ما قدر و منزلت این عزیزانمون رو بدونیم و احترامشون رو نگه داریم اونطور که شایسته اونهاست و اون طوری که خودمون انتظار داریم….. بیایید قدر پدرهایمان را بیشتر بدانیم ، درست که بهشت زیر پای مادر است اما به خدا پدر هم هیچ کم از مادر ندارد .

اگه پدری این مطلب می خونه بهش می گم :

اگه زمین به عشق خورشید روزی یه بار به دورش می گرده ،‌من به عشق پدرم روزی هزار بار به دورش می گردم

***پدر جون روزت مبارک***

ای پدر ، نام تو مثل خورشید بر پیشانی آسمان می درخشد

ای پدر ، ای راز ازلی ، ای علی


ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی
Susa Web Tools
پاتوق دانشجویان پیام نور میبد