سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاتوق دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور میبد یزد

آی تی ایران - مسافران هواپیمایی که چند روز قبل در رود هادسن نیویورک فرود آمد، با پیام کوتاه خویشاوندان خود را از این حادثه با خبر کرده بودند.
به محض این‌که خلبان خطوط هوایی آمریکا به مسافران پرواز 1549 برای رویارویی با شرایط دشوار یک برخورد هشدار داد؛ "کمربندها را ببندید و محکم بنشینید" تنها چیزی که به ذهن مسافران خطور کرد تلفن‌های همراه‌شان و فرستادن آن‌چه فکر می‌کردند آخرین پیام‌شان است برای دوستان و خانواده بود.
خوشبختانه همه‌ی 155 مسافر و خدمه‌ی پرواز بعد از این‌که خلبان چلسی سولنبرگر با مهارت تمام هواپیمای ایرباس
A320 را فرود آورد، زنده ماندند و از آب‌های یخ‌زده‌ی رودخانه‌ی هادسون نجات پیدا کردند. آسوشیتدپرس گزارش داد مسافران این هواپیما با استفاده از ابزارهای ارتباطی حادثه را بلافاصله به نزدیکان خود اطلاع دادند.
مسافرانی مانند والی کولین برای شوهر و فرزندان خود طی پیامی نوشت؛ "هواپیمای من در حال سقوط است." لاری سندگراس دیگر مسافر این پرواز نیز برای همسرش پیام کوتاهی فرستاد که عاشق اوست. یکی از شاهدان عینی جینز کرونزاز مسافرانی که در حال نجات از رودخانه بودند عکس گرفت و آن‌ها را روی وب سایتی منتشر کرد.
آسوشیتدپرس از این عکس‌ها برای انتشار خبر این حادثه در سراسر جهان استفاده کرد. حتی به سرعت یک صفحه مخصوص برای خلبان قهرمان این پرواز روی فیس بوک ساخته شد


ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی
Susa Web Tools
پاتوق دانشجویان پیام نور میبد