سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاتوق دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور میبد یزد

با ترفندی که امروز قصد معرفی آن را داریم قادرید تا تنها با ارسال یک پیام کوتاه ، مقدار اعتبار دلخواه خود را به سیم کارت ایرانسل دیگری انتقال دهید !
تصور کنید اعتبار سیم کارت اعتباریتان رو به پایان است و نیاز به شارژ سیم کارت دارید ، در حالی که دسترسی به کارت شارژ نیز ندارید .
در چنین مواقعی بهترین گزینه انتقال اعتبار دلخواه از سیم کارت دوستتان به سیم کارت شما است . کافی است با وی تماس بگیرید تا اعتبار دلخواه خود را برایتان ارسال کند …
 برای انتقال شارژ بین ایرانسل ها دستور العمل زیر را انجام دهید :
? - با گوشی که می خواهید شارژ از آن کم شود به شماره 1112 یک SMS حاوی متن زیر بفرستید :
مقدار شارژی که می خواهید منقل شود به ریال : شماره ای که می خواهید شارژ به آن منتقل شود
فرمول کلی به این صورت است:
مبلغ به ریال:شماره ی فرد مورد نظر ودر نهایت ارسال به 1112
پس از انجام عمل فوق و ارسال متن پیام به شماره 1112 ، به صورت اتوماتیک برای هر دو سیم کارت یک پیام کوتاه با مضمون انتقال موفقیت آمیز اعتبار ارسال خواهد شد .
توجه کنید که مبلغ حتما باید به ریال باشد و پس از ارسال این اس ام اس در مدت 1 ثانیه اعتبار انتقال داده میشود.
لازم به ذکر است حداقل مبلغ برای انتقال اعتبار 100 تومان می باشد و بابت انتقال مبلغ 50 تومان کارمزد از سیم کارت مبداء کسر خواهد شد .
توجه : اخیرا در اینترنت از این ترفند سوء استفاده شده است و مطالبی مانند اینکه به شماره 1112 متن زیر را بفرستید تا SMS مجانی بفرستید و در متن شماره خودشون رو قرار می دهند !!
توجه : با توجه به ترفند فوق زین پس بیشتر مراقبت سیم کارت های اعتباری ایرانسل خود باشید و از در اختیار گذاشتن تلفن همراه خود به افراد ناشناس خودداری کنید  چرا که تنها چند ثانیه کافی است تا وی اعتبار سیم کارت شما را به سیم کارت خود منتقل نماید .

ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی
Susa Web Tools
پاتوق دانشجویان پیام نور میبد