سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاتوق دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور میبد یزد

همکاران سیستم- شرکت مایکروسافت با معرفی مجموعه نرم‌افزاری جدیدی با نام Live Mesh اعلام کرد که کامپیوترهای شخصی دیگر به عنوان مرکز تمرکز شرکت‌های نرم‌افزاری محسوب نمی‌شوند.
"ری اوزی"(Ray Ozzie) مدیر بخش معماری نرم‌افزار مایکروسافت در این باره گفت: «کامپیوترهای شخصی امروزه جای خود را وب داده‌اند و بر این اساس، شرکت‌های نرم‌افزاری تمام تلاش خود را روی اینترنت و وب متمرکز کرده‌اند. ما تلاش فراوانی برای موفقیت در این حوزه جدید می‌کنیم و قصد داریم با تلفیق دو دنیای متفاوت اینترنت و نرم‌افزار، نسل جدید سرویس‌ها و خدمات خود را در اختیار کاربران سراسر جهان بگذاریم.»
مجموعه نرم‌افزاری Live Mesh به کاربران امکان می‌دهد اطلاعات دیجیتالی را در دستگاه‌های مختلف شناسایی کنند، به راحتی از آن‌ها روی اینترنت نسخه پشتیبان بگیرند، اطلاعات را به اشتراک بگذارند و از طریق دستگا‌های مختلف نظیر تلفن‌های همراه هوشمند و لپ‌تاپ‌ها به صورت بی‌سیم به اینترنت متصل شوند و از خدمات اینترنتی بهره ببرند.
این نرم‌افزار آنلاین از تمامی پروتکول‌های استاندارد اینترنت و سرویس RSS نیز پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند از برخی خدمات آن به صورت آفلاین نیز استفاده کنند.
با این نرم‌افزار کاربران می‌توانند اطلاعات خود را در حالت آفلاین تنظیم کرده و پس از اتصال به اینترنت، آن‌ها را روی وب قرار دهند


ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی
Susa Web Tools
پاتوق دانشجویان پیام نور میبد