سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاتوق دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور میبد یزد

سال 2007 شروعى تازه براى خرابکاران اینترنتى و هکرها بوده است تا علاوه بر افزایش تنوع عملکردهاى غیرقانونى،  روش هاى تخریبى عجیب و نامتعارفى را نیز برحسب خلاقیت شخصى خود ابداع کرده و مورد استفاده قرار دهند تا روش هاى نفوذ و تخریب بدافزارهاى رایانه اى نیز، به مراتب متنوع تر، متفاوت تر و نامتعارف تر از گذشته باشد. مهم ترین این ویروس هاى عجیب و غریب، منتشر شده که در زیر مى بینید:
ویروس موعظه گر!
کرم رایانه اى
USBToy.A
، با نفوذ به سیستم ها و در کنار فعالیت هاى تخریبى خود به تبلیغ دینى و ارشاد مذهبى کاربران مى پردازد. به عنوان مثال این بدافزار، در هنگام راه اندازى سیستم عامل، آیه هایى از انجیل را براى کاربر نمایش داده و براى مردم جهان، رستگارى الهى آرزو مى کند

ویروسى که زیاد مى دانست!
تروژان
Burglar.A، علاوه بر سرقت رمزهاى عبور و اطلاعات محرمانه دیگر، مشخصات دقیق جغرافیایى، اطلاعاتى و رایانه اى کاربران مورد حمله خود را به آنها اطلاع داده و به منتشر کننده خود ارسال مى نماید.
کدمخرب، با آرزوهاى بزرگ!
کد مخرب
ArmyMovement که به طور خاص در ترکیه مشهور شد، با ارسال پى درپى پیغام هاى غیرواقعى به کاربران به زبان ترکى، ادعا مى کرد که دستمزد کارکنان دولت در آینده تا سقف ?? درصد زیاد مى شود! کرم Rinbot.B بازتاب گسترده اى در رسانه هاى جهان داشت، زیرا علاوه بر تخریب وسیع سیستم، با نمایش یک مصاحبه تخیلى (اما کاملاً حرفه اى) با خبرگزارى CNN، از دلایل و انگیزه هاى خالق و منتشرکننده خود، خبر مى داد.
سارق چیره دست!
هیچ نوع فایل، داده و یا اطلاعات مهم و حساس، از چشمان تیز بین
XPCSpy، در امان نیست. عبارت هاى تایپ شده در صفحات وب، اطلاعات مربوط به پنجره هاى بازشده، برنامه هاى اجراشده، وب سایت هاى مرورشده و یا حتى اى میل هاى خوانده شده توسط کاربر، بخشى از مواردى است که این کد خطرناک، سرقت مى کند.
ویروس شوخ طبع!
ویروس
Ketawa.A  به جاى اجراى عملکردهاى تخریبى و ایجاد اختلال در فعالیت سیستم، با استفاده از زبان مالایایى به ارسال لطیفه هاى پى درپى براى کاربر و تشویق وى به خندیدن مى پردازد. ویروس Gronev.A که سراغ جستجوگران موسیقى در اینترنت مى رود، برنامه Media Player را به طور خودکار اجرا کرده و شروع به نواختن یک سمفونى زیبا و مشهور با عنوان Lagu، مى کند. در حالى که کاربر نگون بخت به قطعه دلنواز و درحال پخش، گوش مى دهد، رایانه وى به تدریج با تخریب و اختلال شدیدى مواجه مى شود! سینما همیشه علاقه مندان حرفه اى و پروپاقرص خود را داشته است. طراحان و منتشرکنندگان Harreinx.A و Pirabbian.A با هدف قراردادن دوستداران این هنر و ادعاى دانلود رایگان فیلم هاى پرفروش و پرطرفدار، کاربران را به کلیک بر روى لینک هاى آلوده تحریک مى کنند! آرزو کنید رایانه شما هیچ وقت توسط ویروس BotVoice.A بى رحم آلوده نشود، دوم این که امیدوار باشید لااقل هنگام ورود ناگهانى این کد به رایانه، بلندگوهاى سیستم خاموش باشند. وگرنه BotVoice.A، حضور خود را با صدایى بلند به کاربر اعلام کرده و تا وقتى که کلیه فایل ها و داده هاى مهم سیستم را پاک کند، جملات خود را پى درپى تکرار مى کند.
 

ارسال شده در تاریخ نویسنده
Susa Web Tools
پاتوق دانشجویان پیام نور میبد