سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاتوق دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور میبد یزد

ایسنا- بر اساس گزارش منتشر شده توسط یک موسسه‌ی تحقیقاتی، فن‌آوری جدیدی که به بلوتوث پرسرعت معروف است و ترکیبی از فن‌آوری‌های وای فای و بلوتوث است، ارتباطات بی‌سیم را برای کاربران ساده‌تر خواهد کرد.
بلوتوث پرسرعت برای مصرف‌کنندگان پرداختن به حجم بالای داده و بارگذاری سریع‌تر برنامه‌های چندرسانه‌یی را با تغییر از بلوتوث به وای فای در برخی مراحل امکان‌پذیر می‌کند و همزمان این فن‌آوری ادغام شده از امواجی که در گوشی‌ها وجود دارند، استفاده می‌کند؛ بلوتوث پرسرعت جدیدترین پیشرفت نرم‌افزاری در عرصه‌ی فن‌آوری بی‌سیم است.
به گفته‌ تحلیلگران، این فن‌آوری جدید که برای نخستین بار در ماه فوریه گذشته توسط گروه Bluetooth SIG که فن‌آوری بلوتوث را تحت نظارت دارد، معرفی شده در ابتدا یک ارتقای نرم‌افزاری خواهد بود که به دو شبکه‌ی رادیویی موجود امکان می‌دهد با یکدیگر در یک دستگاه کار کنند و احتمالا سپس تراشه منفردی از سوی سازندگان بلوتوث عرضه خواهد شد که این دو فرکانس رادیویی در آن ادغام شده‌اند.

ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی

همکاران سیستم- شرکت مایکروسافت با معرفی مجموعه نرم‌افزاری جدیدی با نام Live Mesh اعلام کرد که کامپیوترهای شخصی دیگر به عنوان مرکز تمرکز شرکت‌های نرم‌افزاری محسوب نمی‌شوند.
"ری اوزی"(Ray Ozzie) مدیر بخش معماری نرم‌افزار مایکروسافت در این باره گفت: «کامپیوترهای شخصی امروزه جای خود را وب داده‌اند و بر این اساس، شرکت‌های نرم‌افزاری تمام تلاش خود را روی اینترنت و وب متمرکز کرده‌اند. ما تلاش فراوانی برای موفقیت در این حوزه جدید می‌کنیم و قصد داریم با تلفیق دو دنیای متفاوت اینترنت و نرم‌افزار، نسل جدید سرویس‌ها و خدمات خود را در اختیار کاربران سراسر جهان بگذاریم.»
ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی

اشتباهات اجتناب ناپذیرند ، چه به دلیل اشتباهات خود شما چه به دلیل مداخله ی بیجای کاربران در رجیستری . در نود و پنج درصد موارد ، آموزش زیر شما را کمک خواهد نمود .
آیا تاکنون در مورد برنامه Sysetm Restore که در ویندوز XP قرار دارد و تنظیمات قلب ویندوز را بازیابی می کند چیزی شنیده اید ؟ System Restore کامپیوتر شما را به وضعیت قبلی برمی گرداند ، بدون اینکه اطلاعات شخصی اخیر نظیر سندها ، فهرست های تاریخچه ، پوشه های دلخواه ، یا پیغام های پست الکترونیکی را از دست بدهید .

این ابزار ، تغییرات کامپیوتر و سایر برنامه های کاربردی را مورد مشاهده قرار داده و نقاط بازیابی را ایجاد می کند . این نقاط ، Snapshot نامیده می شوند ، اما در واقع دستور العمل هایی برای لغو تغییرات اخیر می باشند . وقتی پیکربندی به خوبی عمل نمی کند ، این Snapshot ها را بازیابی می کنید .


SYSTEM RESTORE
ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی

نرم افزار شکاف دهنده ی فایل های صوتی قادر است سکوت را در فایل های ضبط شده تشخیص دهد و در صورت تمایل آن ها را حذف کند.
این نرم افزار برای تقسیم یک فایل صوتی به فایل های مجزا از هم مفید است.
هم چنین به کمک این نرم افزار می توانید قسمت های مورد علاقه از یک موسیقی را انتخاب و آن ها را از فایل اصلی جدا کنید.


ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی
تقلب:
یک سری اعمال ننگین در صورت با عرضه بودن واین کاره بودن شخص امتحان دهنده آخر عاقبت خوش وخرمی دارد.نوعی هلو برو تو گلو که با توجه به درجه درایت و تیزی استاد ومراقبان می تواند نوع هلویش از هسته دار وخاردار تا آب هلوباطعم موزونمره مفتکی متغیر باشد.بیراهه ای که اتفاقا آخرش به هدف اگر مناجاتها جواب بدهد ختم می شود.یک نوع وسیله درس پاس کن نا مشروع و دریچه ای به سوی روشنایی..
شب امتحان:
شب ظلمانی یلدا.شب مشکی دانشجو.شبی که در آن قیافه استاد و خجالت در بین همکلاسان رژه می رود.در این شب انسان تمام مصائب تاریخ بشر را به صور ت قلبه و یکجا نوش جان می کند.یک نوع زلزله در میان ایام سال.شب چشمهای پف کرده ودهان های کف کرده.شب رقص وپایکوبی کلمات جزوه وکتاب بر روی سسلسله اعصاب محیطی ومرکزی دانشجوشب تنهایی و سرد که باید به بی کاری فکر کنی
جزوه:
یک جور کاتالیزور که در صورت همکاری ابروبادومه وخورشیدواینا دانشجورا به سمت پاس شدن درس هل می دهد همه علم بشری.چکیده دانش تاریخ مصرف گذشته استاد.وسیله ای که معمولا دانشجو با آن سر کار گذاشته می شود.تنها شاهد ماجرای سوخاری شدن دانشجو در شب امتحان.قوت قلبی که عاقبت آفت قلب می شود.
به ادامه مطلب مراجعه کنید ادامه مطلب...
ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی
با استفاده از این ترفند میتوانید بدون نیاز به کیبورد متصل به رایانه تان و تنها از طریق موس و استفاده از ویندوز XP به راحتی تایپ نمایید. این ابزار موجود در ویندوز XP ، در اصل یک کیبورد مجازی را برای شما فراهم خواهد آورد.
ادامه مطلب...
ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی
<      1   2      
Susa Web Tools
پاتوق دانشجویان پیام نور میبد