سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاتوق دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور میبد یزد

بارالها! آیا صداى گوشه‏نشینان منتظر مهدى (عجل‏الله تعالى فرجه) را بى‏پاسخ خواهى گذاشت؟

آیا گرفته‏ترین نگاه‏ها را که در سپیده دمان، آن‏گاه که سرخى شفق مى‏درخشد، بر مهدى‏ات سلام مى‏فرستند، فراموش خواهى کرد؟ آیا این سینه‏هاى سوخته که از میان جماعت مرداب زده به عشق تو و مهدى تو زنده‏اند، در بى‏پناهى رها خواهى کرد؟ کاسه‏هاى چشمان خالى است. دیگر اشک هم یارى نمى‏کند؛ لهیب فروزان عطش در صحراى صبر مى‏سوزاندشان. اى مهربان پروردگار ما!

پیروزى را قرین او گردان و سربازانش را پیروز گردان،

دروازه‏اى از برکات به رویش بگشا که افق پیروزى و نصر در آن سلطنت باشد،

اى مهربان‏ترین مهربانان! به وسیله او اسلام را ظاهر گردان و سنت رسولت را به دست او آشکار فرما،

خدایا! اباصالح(عج) را سلامت بدار و مؤمنان را به وسیله او به دار عافیت روانه ساز.

به امید روز ظهور و شاد شدن قلب مومنان و عاشقان مولا

اللهم عجل لولیک الفرج


ارسال شده در تاریخ نویسنده
ولنتاین را همه مى شناسند. چرا که چند سالى است این رسم بیگانه در دیار ما حضور یافته و با نزدیک شدن به دهه آخر بهمن ماه در روزنامه ها، مجلات و سایت هاى اینترنتى به شکل مقاله و نوشتار، در پشت ویترین ها به شکل هدایا و کارت پستال هاى منسوب به ولنتاین و بر سر زبانها با جمله «ولنتاین مبارک» این حضور را به اثبات رسانیده است. براى باور این گفته، کافى است وارد اینترنت شوید و کلمه «ولنتاین» یا «ولنتین» را براى جست وجو وارد کنید، آنگاه به طور حیرت آورى با لیست بى انتهایى از وبلاگهاى جوانان ایرانى مواجه خواهید شد که مطالبى در خصوص این روز همراه با تبریکات متعدد و متنوع آورده شده است! یا در همان روزها، نگاهى در سطح شهر _ بخصوص مرکز و مناطق بالاى شهر _ بیندازید، حتماً متوجه تفاوت آن با روزهاى دیگر خواهید شد. شهر و مغازه ها با هدایا، عروسکها و کارت پستال هاى رنگارنگ ولنتاینى! رنگ وبوى خاصى به خود مى گیرند؛ جنب و جوشى همچون روز مادر و عید نوروز در بین مردم بخصوص جوانان به چشم مى خورد؛ همه چیز شاد به نظر مى رسد. دیگر کمتر کسى است که اگر به دنبال بهانه اى براى ابراز عشق و علاقه به کسى مى گردد؛ در این روز، با تهیه هدایا و کارت پستال هاى مخصوص این روز که کاملاً رنگ و بوى سرزمین و فرهنگ اصلى شان را دارند، خود را به قافله عاشقان روز ولنتاین، این رسم آشناى بیگانه نرساند. چند صباحى است که در این دیار با وجود داشتن روز عشق ایرانى با پشتوانه اى بسیار غنى تر و کهن تر از ولنتاین، براى ابراز عشق خود، رسمى از بیگانگان به عاریت گرفته شده است. گسترش مراسمى از این قبیل که چندان سنخیتى با فرهنگ جامعه ما ندارد و همچون دیگر رسم ها و مدهاى وارداتى، اغلب مردم بدون اطلاع از ریشه و فلسفه آن، تنها اجراکننده محض آن هستند، به عنوان یک مسأله اجتماعى _ فرهنگى مطرح است. البته این مسأله تنها خاص ولنتاین نیست و به قول معروف «تا بوده همین بوده!» و همیشه داشتن رنگ و بوى فرنگى امور مختلف زندگى مان را نشان بر متمدن و به روز بودن و باکلاسى دانسته ایم و عدم پیروى از آن را نشان بر عقب ماندگى! «و آنقدر جذب آیین و رسوم و مناسبات زندگى غربیان شده ایم که گاه در پى افراط در این تقلید کورکورانه و ظاهرى، به نسخه اى به مراتب غربى تر از خود غربیان بدل شده ایم.» در حالى که نسبت به فراموشى آداب و رسوم و آیین هاى ملى و مذهبى خود هیچ واهمه اى نداریم و این بار نوبت، نوبت ولنتاین است که غافل از آیین هاى کهن مهرورزى خود، آن را بهتر از صاحبان اصلى اش اجرا کنیم. شاید کمتر ایرانى از وجود روز عشق در ایران باستان و برگزارى جشنى براى بزرگداشت این موهبت، آن هم نه با قدمت سه قرن پیش از میلاد رومیان، بلکه از بیست قرن پیش از میلاد! اطلاع داشته باشد؛ شاید کمتر ایرانى بداند که بیست و نهم بهمن ماه(?) و طبق گاهشمارى ایران باستان روز اسفند از ماه اسفند (پنجم اسفندماه) با نام «سپندارمذگان» یا «اسفندارمذگان»، روز عشق ایرانیان است.(?) یعنى دقیقاً ? روز بعد از روز ولنتاین و زمانى که شهر پس از پشت سر گذاشتن چندین روز متفاوت، تقریباً به روال عادى برگشته است و مردم، بى خبر و بى تفاوت، فارغ از تب و تاب روز عشق فرنگى! آن را عادى تر از روزهاى دیگر سپرى مى کنند. نه دیگر از هدایاى مخصوص ابراز عشق و محبت خبر است و نه تکاپوى مردم براى ابراز عشق. غافل از اینکه این روزها، همان روزى است که احساس نیاز به آن و جاى خالى اش، آنها را سخت مجذوب جشن ولنتاین نموده است.
بى اطلاع از این روز نیز همچون روز ولنتاین براى پاسداشت عشق و دوستى بنا نهاده شده است تا ابراز محبت و مهرورزى به بوته فراموشى سپرده نشود! با این تفاوت و برترى که از آن خودمان و متناسب با فرهنگ و روحیات خودمان است. در فرهنگ ایران باستان، این روز به عنوان روز زمین، روز مادر، روز زن و به طور کلى روز عشق نامیده شده است (چرا که همه اینها در یک یا چند ویژگى و مشخصه به هم ربط پیدا مى کنند). مطابق عقاید و اصول مذهبى زرتشتیان، زمین گستراننده، مقدس، فروتن و نماد عشق است. چرا که با فروتنى، تواضع و گذشت به همه عشق مى ورزد و زشت و زیبا را به یک چشم مى نگرد و همه را چون مادرى در دامان پرمهر خود امان مى دهد. زمین نماد عشق و همانند زن، زاینده و آفریننده است.» در اسطوره ها، این روز به ایزدبانوى نگهبان زمین ، یعنى «اسپندارمد» (اسفندارمد، سپندارمد، سپنته ارمئیتى)(?) تعلق دارد. سپنته آرمئیتى با نمادى زنانه، دختر اهورامزدا، چهارمین امشاسپند و همچنین چهارمین مرحله از راه عرفان(?) است. وى در عالم معنوى، مظهر عشق، تواضع و فروتنى و در عالم مادى، نگهبان زمین و زنهاى درستکار و عفیف و شوهردوست است و تمام خوشى هاى دنیا در دست اوست. وى موظف است زمین را خرم، آباد و بارور نگاه دارد. به این جهت، هر کس به کشت و کار و آبادانى بپردازد، خشنودى سپندارمذ را فراهم مى کند.(?)
در کتاب ابوریحان بیرونى در خصوص این روز آمده است که «این جشن ویژه زنان و روز ارج گذاشتن به زنان نیکوکار بوده که در آن از شوهران خویش پیشکش دریافت مى کرده اند، از این رو آن را جشن مزدگیران نیز مى خوانده اند.» شادى، تفریح، عشق ورزى، قدردانى، هدیه و پیشکش دادن و یارى رساندن، به خصوص در مورد زنان، به دوش گرفتن وظایف زنان توسط مردان و استراحت کامل آنان از کار و تلاش به پاس تلاش یک سالشان از مهمترین مشخصه هاى این جشن است.
سپندارمذ تنها نمونه اى از شکوه و زیبایى پشتوانه هاى فرهنگى ایران است که به فراموشى سپرده شده است. ولى این مختصر داشته غربیان است که با این سرعت و وسعت جهان را سیر نموده و چهره اى جهانى به خود گرفته و توانسته بى هیچ چالشى مانند بسیارى از سنت هاى فکرى و رفتارى آن دیار، آرام و بى صدا وارد زندگى و فرهنگ جوامع مختلف شود و همه را هم صداى خود کند. دلیل این امر چه مى تواند باشد؟ توان اقتصادى و سیطره صاحبان ولنتاین به فناورى معاصر ارتباطات و وسایل ارتباط جمعى و قوى تر عمل کردن آنها به واسطه این امکانات، نبود خودباورى ما و عدم تلاش براى شناخت و ماندگارى گنجینه هاى فرهنگى خود یا در وجود نداشتن شرایط و زمینه گسترش جشن ها و مناسبات نشاط آور، جذاب و منطبق با روحیات، نیازها و سلایق مردم.
بسیارى از صاحبنظران با قائل شدن کارکرد براى پدیده هاى فرهنگى و اجتماعى مانند ولنتاین، بر این باورند که جشن ولنتاین پاسخى است به یک نیاز: نیاز به شادى و یکى از اصلى ترین دلایل رواج گسترده این جشن را در جامعه محدود بودن روزها و مناسبت هاى شادى مى دانند. به عقیده داور شیخاوندى (جامعه شناس): «اگرچه این رسم برگرفته از یک سنت اروپایى، آمریکایى است، اما در کشور ما به دلیل اینکه روزهاى شاد بسیار کم است، جوانان روز ولنتاین را جشن مى گیرند» و به دنبال این نیاز، برگزارى ولنتاین و بزرگداشت مهر و محبت را ابتکار خود جوانان مى دانند.
در تأیید این مسأله، دکتر سیدحسن حسینى، جامعه شناس و استاد دانشگاه نیز در مورد علت گرایش جوانان به چنین مراسمى، با اشاره به «قرار گرفتن در یک وضعیت جهانى» معتقد است: «اگر مراسم سرور محدود شود، نمى توان توقع داشت که چنین جامعه اى به دنبال جشنها و اعیاد سایر جوامع نرود». و اظهار مى دارد که مطمئناً در آینده نزدیک ، بسیارى از جشنهاى مسیحى (غربى) وارد جامعه ما مى شود.
به خاطر اینکه ما نه تنها چنین مراسمى را ایجاد نکرده ایم، بلکه مراسمى را که براى ابراز شادمانى داشتیم، نیز ، محدود کرده ایم. این موضوع نه تنها تبعات نامطلوب اجتماعى و افسردگى را به دنبال دارد، بلکه باعث مى شود عوامل سرورآور فرهنگهاى دیگر ، مثل مد و … وارد جامعه شود.
دکتر علم الهدى با اشاره به اینکه تأثیر الگوبردارى از روزهایى مثل روز ولنتاین در جامعه همچون تأثیر قرص هاى نیروزا، نشاط کاذب مى آورد؛ یادآور مى شود که «ما باید فضاى مناسب نشاط آور ، منطبق با ظرفیتها و نیازهاى فطرى داشته باشیم. ما نباید جوانانمان را در فضایى غمگین قرار دهیم. اگر نیازهاى روحى جوان در جامعه تأمین نشود ، به سایر فرهنگها روى خواهد آورد.»
محمدعلى الستى نیز مى گوید: «به دلیل اینکه ما نتوانسته ایم عناصر فرهنگى خود را براى جوانان به روز و جذاب کنیم، جوانان به این فرهنگها روى آورده اند.» وى تصریح مى کند: «ترویج الگوهاى بیگانه با ضرورتهاى کشور ما سازگار نیست ولى در صورتى که فرهنگى جذابیت داشته و قابلیت گسترش در کشورهاى دیگر را داشته باشد، رواج مى یابند؛ در غیراین صورت در کشور خود نیز به دست فراموشى سپرده مى شوند». این جامعه شناس تأکید مى کند:«اگر فرهنگى با روحیات نسل جوان سازگار باشد ، مورد اقبال قرار خواهد گرفت».
در پى این مباحث ، به نظر مى رسد نیاز به شادى و عدم توجه و پاسخگویى به این نیاز در جامعه محورى ترین دلیل براى رواج جشنى بیگانه در کشورى است که فرهنگ آن ریشه در جشن و شادى و مهرورزى دارد. کشورى که به قول ابوریحان بیرونى در کتاب آثارالباقیه، شمردن شمار جشن هاى آن همانند شمار کردن آبگذرهاى یک سیلاب غیرممکن است. آرى ، واقعیت فراموش شده هم همین است که فرهنگ اصیل ایرانى فرهنگ شادزیستى، شادباشى، شادگویى و شادخورى است ؛ و در یک کلام، فرهنگ جشن و شادمانى است. جشن هاى ??گانه ، آیین هاى نوروزى، جشن سده، گاهنبارهاى (جشن هاى ) ششگانه به یمن شش آفرینش بزرگ جهان، جشن تولد خورشید (یلدا) و هزاران مراسم دیگر ، خود، مؤید پیوند عمیق و دیرینه فرهنگ این مرز و بوم با جشن وشادى است. قدرخانى در مقاله اى دراین خصوص مى نویسد: «ایرانیان تنها مردمى هستند که در تمام افسانه ها، اساطیر و داستانهاى ملموس و غیرملموس دور یا نزدیک، شادمان ترین مردم شناخته شده اند. ایرانیان قدیم براى تولد هرماه و روز و هفته خود جشنى داشتند که همه به یکدیگر مهر مى ورزیدند. شاید به همین دلیل ایران کشور آیین مهرورزى نام گرفته است». با این همه مناسبت و بهانه براى شادبودن و مهرورزى، که همگى نشان از فرهنگ، نحوه زندگى، خلق و خوى ، فلسفه حیات و کلاً جهان بینى ایرانیان باستان دارد، باز ، ولنتاین را براى شادبودن و عشق ورزى برمى گزینیم!
ولى علاوه براین کارکرد که بسیارى بر ولنتاین قائل هستند، باید به کارکرد مهم تر آن نیز اعتراف نمود چرا که شاید، اگر ولنتاینى نمى آمد، دلیلى نیز، براى شناختن و شناساندن داشته هاى خودمان احساس نمى شد. همیشه به همین منوال بوده؛ بى خیال، دست روى دست مى گذاریم تا مشکلى همچون تلنگرى ما را به خود آورد. آنگاه به تکاپو مى افتیم و «کاسه چه کنم چه کنم به دست مى گیریم!» و چون علاج واقعه پس از وقوع کرده ایم، در حل آن مستأصل شده و تازه به خود مى آییم که اى داد، گذشتگان چه بجا گفته اند که «پیشگیرى به از درمان!» ولى این ، فقط علم به حضور معضل است که به تنهایى مشکلى را حل نخواهد کرد چرا که یافتن و اعمال روش هاى مؤثر درمان، خود بحثى است به مراتب پیچیده تر از کشف معضل دلیل گسترش آن. ولى در پى تجربه، دیگر همه دانسته ایم که در رابطه با اینگونه مسائل فرهنگى و اجتماعى ، بهترین راهکارها از نوع فرهنگى و اجتماعى است و استفاده از زور و فشار، اگر تأثیرى هم داشته باشد مقطعى و زودگذر خواهد بود . همانگونه که در سالهاى گذشته ، در پى اخطار به مراکز فروشى که ولنتاین را با ارائه کالاها و هدایاى این روز، ترویج مى دادند، براى مدتى نام ولنتاین از سردرمغازه ها پایین کشیده شد؛ ولى با این وجود، همچنان شاهد حضور هدایا و کارت پستالهاى بیشتر و متنوع تر ولنتاینى به عنوان صدرنشین ویترین مغازه ها و افزایش طالبان آنها هستیم و باید توجه داشت که ولنتاین نیز همچون دیگر پدیده هاى فرهنگى ، اجتماعى تا زمانى به حیات خود ادامه مى دهد که بتواند نیازى را پاسخگو باشد و کارکردى را ایفا نماید. همانگونه که محمدعلى الستى معتقد است انسان داراى یک سرى نیازهاست و هر فرهنگى که بهتر به این نیازها پاسخ دهد، فراگیرتر خواهد شد. ولى با این وجود براین نکته نیز باید تأکید داشت که اگر الگوهایى ارائه شود که در راستاى پاسخ به نیازها و سازگار با سلایق، نیازها و ضرورتهاى جامعه باشد، در آن صورت مى توان به پذیرش و کشش جوانان به فرهنگ خودى امیدوار بود. هرچند به دلیل جاافتادن ولنتاین در افکار و عادات مردم، جایگزینى الگوى ایرانى آن کمى مشکل به نظر مى رسد، ولى به قول قدیمى ها که پیامشان ، همواره نشر امید و تکاپو است :«ماهى را هروقت از آب بگیریم تازه است !» پس بهتر است هرچه زودتر براى گرفتن ماهى دست به کار شویم و «جلوى ضرر را زودتر بگیریم که هر زمان باشد ، منفعت است»!

پى نوشت:
?- به علت شش ماه سى و یک روزه در سالنماى کنونى ایران، این روز با تفاوت ? روز از ? اسفندماه به ?? بهمن منتقل شده است.
? - مبناى این جشن به عنوان یکى از جشنهاى دوازده گانه ایران باستان به این صورت است که در ایران باستان ، همه ماههاى سال سى روزه بود. این ماهها اسامى امروزى را داشتند و علاوه برآن، هریک از روزهاى ماه نیز نامى داشتند. وجود نام این ?? ماه در میان اسامى روزهاى ماه سى روزه مبناى جشن هاى دوازده گانه ایران باستان بود. بدین ترتیب که یک روز همنام در هرماه وجود داشت و هرگاه آن روز فرا مى رسید مردم جشن مى گرفتند. این جشن ها عبارت بودند از : فروردینگان (?? فروردین ماه)، اردیبهشتگان (?? اردیبهشت ماه)، خوردادگان (? خردادماه) ،تیرگان (??تیرماه )، امردادگان (?? مردادماه)، شهریورگان (?شهریورماه) ، مهرگان (??مهرماه)، آبانگان (??آبان ماه)، آذرگان (? آذر )، دیگانه (? ، ?? و ?? دى ماه) ، بهمنگان (? بهمن ماه) و سپندارمذگان
(? اسفندماه) (ر.ک به آیین ها و جشن هاى کهن در ایران امروز ، تألیف دکتر روح الامینى )
? - سپندارمذ یا سپنته آرمئیتى از دو جزء سپنته - پاک ورجاوند و آرمئیتى یا آرمیتى - اندیشه ، فداکارى ، بردبارى، سازگارى ، فروتنى ، مهر و عشق تشکیل شده است.
? - در فرهنگ زرتشتى شش فروزه و صفت بین انسان و خداوند مشترک است. به گونه اى که انسان مى تواند با بهره مندى و به کارگیرى هریک از این صفت ها به اهورامزدا نزدیکتر شود. در بین این ویژگیها چهارمین فروزه و صفت سپنته آرمئیتى نام دارد . این واژه که فروتنى و بردبارى معنى مى دهد، یکى از فروزه هاى اهورایى است که انسان نیز مى تواند آن را در خود پرورش دهد.
? - به همین منظور ایرانیان، در ماه اسفند اقدام به امور اجتماعى و عمرانى عام المنفعه مى کردند و به حفر قنوات و خشکانیدن مردابها و باتلاق ها و آبادکردن زمین هاى بایر به وسیله سدبندى رودخانه ها و کشت و زرع و نشاندن درخت مى پرداخته اند و اجراى این امور را جزو فرایض دینى خود به حساب آورده و ایمان داشتند که اگر کسى چنین کارهاى نیکو کند، پس از مرگش در بهشت جاویدان خداوند، منزل خواهدگرفت.


ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی

سلام.امیدوارم حالتون خوب باشه و دغدغه ی نمرات ترم اول رو نداشته باشید.(مثل من)

آغاز ترم جدید را خدمت شما تبریک غرض می کنم وترمی سراسر موفقیت را برایتان آرزومندم.

ضمنا خاطرنشان می کنم که مطالب نوشته شده دست کمی از واقعیت ندارد.

اهل درسم من
روزگارم هی... بد نیست
جیب خالی دارم. خرده پولی، سر سوزن عقلی
اوستادی دارم بهتر از عزرائیل
درسهایی، بدتر از تلخی زهر
و کلاسی که در این دانشگاست
جنب دستشوئی‌ها، جنب آن سلف خراب
من یه دانشجویم
هیکلم نی قلیون
چشمهایم کم سو، کله‌ام هم بی‌مو
درس کفاره من
من جنون را هر دم، لا به لای جزوه‌ها می‌بینم
در جزوه من جریان دارد چرت، جریان دارد پرت
همه فکر و توانم متزلزل شده است
جزوه‌هایم را وقتی می‌خوانم
که امتحانش را استاد، گفته باشد فرداست
برگه تقلب را من، پی غفلت استاد عزیز، می‌خوانم
پی خونسردی خود
اهل درسم من
پیشه‌ام بی‌کاریست
گاه گاهی، در می‌روم از توی کلاس، می‌روم تا تریا
تا که با خوردن چای و شکلات
ایندل سوخته‌ام خنک شود
چه خیالی، چه خیالی.... می‌دانم
از پس ناچاریست
خوب می‌دانم، آخر ترم هم باز
کار من زاری و در به دریست

                                                        انشاءا...شما از این فرقه نباشید.

                                                                                                                                              یاحق


ارسال شده در تاریخ نویسنده
 
تصاویری از نازکترین ماوس جهان


نازک ترین ماوس جهان


نازک ترین ماوس جهان


نازک ترین ماوس جهان


نازک ترین ماوس جهان


نازک ترین ماوس جهان


نازک ترین ماوس جهان


نازک ترین ماوس جهان


نازک ترین ماوس جهان


منبع : گوگل



ارسال شده در تاریخ نویسنده

 جدیدترین مرسدس بنز بدون فرمان...!!!

 

 

 

 

 

 

وبلاگ باید متنوع باشه


ارسال شده در تاریخ نویسنده

 سلام

 STOP

اول برو یایین مطلب قبلی رو بخون بعد بیا !!!!!!!

خوانده شد......

خوب حالاادامه ی این مطلب رو خوانده کن

شاید بگی ما که توی همین یکی یاهو میل موندم چه برسه به جیمیل اونم چنتاش

خوب مشکلی نیست مطلب زیرو نوشتم واسه گل روی شما که دست خالی نری 

شاید شما هم گاهی دیده باشید که فردی یک پیام برای شما در یاهو مسنجر میفرستد و در پایین آن نوشته Send To ALL را ذکر می کند. این بدان معناست که این پیام علاوه بر شما به افراد دیگری هم که در لیست دوست شما بوده اند نیز فرستاده شده است. با استفاده از ترفندی که هم اکنون به شما آموزش خواهیم داد می توانید شما نیز علاوه بر یک شخص یک پیام را برای چندین نفر بفرستید.
همان طور که می دانید در هنگام ارسال ایمیل برای چند نفر می بایست بعد از تایپ ایمیل شخص اول یک کاما(,) تایپ کنید و سپس ایمیل نفر بعدی را تایپ کنید و به همین ترتیب ادامه دهید.
اما در یاهو مسنجر قضیه اندکی فرق می کند برای ارسال PM به چند نفر می بایست کلید Ctrl را گرفته و تک تک بر روی ID افراد مورد نظر کلیک کنید. پس از انتخاب افراد بر روی Enter کلیک می کنید و در پنجره باز شده پیام خود را می نویسید و سپس بر روی Send کلیک می نمایید.
دقت کنید اگر می خواهید برای کلیه افراد لیست خود یک پیام بفرستید کلید Shift را نگه دارید و ابتدا بر روی ID نفر اول و سپس بر روی ID نفر آخر کلیک کنید. پس از انتخاب افراد بر روی Enter کلیک می کنید و در پنجره باز شده پیام خود را می نویسید و سپس بر روی Send کلیک می نمایید

راستی اگر مطلب قشنگی پیدا کردی یکیشم واسه ما بفرس.

 Good by


ارسال شده در تاریخ نویسنده

سلام

اگر موفق به ساختgmailشده اید و از آن استفاده می کنید بخوانید مطلب زیر را:

     

 بسیار روش مفید برای کاربرانی که چند آدرس email دارند وجود دارد. ممکن است شما چندین آدرس email برای خود ساخته باشید و به اشخاص مختلف آدرس های مختلفی را بدهید در این صورت به نظر مشکل است که تمام آنها را یک به یک چک کنید. بنابراین می توانید در تنظیمات gmail این امکان را فراهم کنید که به هر آدرسی برای شما پیام ارسال شد یک نسخه از آن به یک آدرس خاص بیاید. برای این کار در gmail بر روی گزینه setting و سپس forwarding and pop کلیک کنید. در بخش forwarding گزینه دوم را کلیک کرده و در کادر مقابل آن آدرس email اصلی خود را وارد کنید تا یک کپی از پیامهای صندوق فعلی به آن آدرس ارسال شود.

راستی مواظب باشید آدرس رو اشتباهی تایپ نکنید چون ممکنه برای یکی دیگه کپی شه

حق نگهدارتون


ارسال شده در تاریخ نویسنده

چشم چرانی:تیری است زهر آلود از سوی شیطان

امام صادق (ع) فرمود:

«باچشم چرانی ونگاه به نامحرم نامه ای به زنا می دهیم  که ای زنا من دارم به سوی تو

می ایم وای زنا من دارم خودم را به تو می رسانم»

دوستان  عزیز خواهران و برادران دینی :کسی که زنا می کند و غرق در منجلاب گناه وفساد

می شود از اول که تو این وادی گناه کبیره و بیچارگی که نمی افتد/اول: نگاه به نامحرم/

دوم: نگاه به نامحرم / سوم :نگاه به نامحرم/دوستان چشم مثل دوربین عکاسی هستش

وقتی به یه جنس مخالف با نگاه حرام وشهوت امیز نگاه می کنه از اون عکس انداخته و در

ذهن بایگانی می شود و نگاه/ نگاه/نگاه و مغز این عکس ها رو به دل تحویل می ده وبعد از

مدتی ادم چشم چران می بینه که نگاه کردن راضیش نمی کنه و با تعجب می بینه که پا ها و

تمام اعضای بدنش دنبال اون جنس مخالف و گناه راه می افتد/ و......................

عزیزان شکر گذاری از خدا به خاطر این نعمت چشم ذکر وسجده و..... نیست شکرگذاری این

نعمت این است ان ها را از حرام / گناه و..... باز داریم /دوستان ما با هر نگاه حرام یه تیر به

قلب امام زمان (عج) می زنیم خدایا چی بگم دیگه.....فقط: ای صاحب ما ای امام زمان /مادلت

رو خون کردیم ما شیعیان شما داریم راهی را می رویم که جز شرمنده گی و بدبختی چیزی

برا خودمون نداره  اقا جون حلالمون کن ما کاری برا فرج نمی کنیم خودمونم سنگ سر راه

شما شدیم ودل شما رو می سوزونیم /.......

خدایا قسمت می دم به غربت یوسف زهرا(س) به چشم های پاک حضرت یوسف(ع) به دامن

های پاک مادران شهدا به پاکی جوانان حسینی دیگه فرج مولا رو برسون ما داریم تو

گناه /گناه / بلاهای اخر زمون غرق می شیم فقط یه چیز 

                                          (اللهم عجل لولیک الفرج)     

                                                                                                                                    التماس دعا

        
                                                                                                                                     


ارسال شده در تاریخ نویسنده

بسم الله الرحمن الرحیم

روز شمار پیروزی انقلاب اسلامی

2فروردین 1342     مامورین شاه بالباس مبدل به مدرسه فیضیه حمله کردند وعده ی زیادی از طلاب را مجروح نمودند

13 خرداد  1342    به مناسبت روز عاشورا امام خمینی در قم علیه شاه وآمریکا واسرائیلسخنرانی ایراد وشب بعداز آن امام را دستگیر وبه تهران منتقل می نمایند

15 خرداد 1342   مردم تهران وقم و ورامین در اعتراض به دستگیری امام به تظاهرات پرداختندوعلیه شاه شعار دادند که توسط مامورین مورد حمله وعده ی زیادی مجروح وشهید می شوند.

5 اسفند 1342    بر کناری علم از نخست وزیری وانتصاب حسنعلی منصور به جای وی

17 فروردین 1343 امام خمینی از بازداشت آزاد می شوند.

21 مهر 1343      تصویب قانون کاپیتولاسیون (مصونیت مستشاران آمریکائی در ایران)در مجلس ملی

4 آبان 1343       نطق تاریخی امام در قم علیه کاپیتولاسین وبر آشفتن شاه وآمریکا از بابت این افشاگری

13 آبان 1343    دستگیری وتبعید امام به ترکیه

1 بهمن 1343    ترور حسنعلی منصور

7 بهمن 1343   آغاز نخست وزری امیر عباس هویدا

21 فروردین 1344 تیر اندازی به شاه در کاخ مرمر به دست رضا شمس ابادی سرباز گارد شاهنشاهی

4آبان 1346     تاج گذاری شاه وفرح

مهر 1350      برگزاری جشن های 2500 ساله شاهنشاهی

11 اسفند 1353 تشکیل حزب رستاخیز به دست شاه

اسفند 1354   تغییر مبداء تاریخ ایران از شمسی به شاهنشاهی

13 آبان 1355  انتخاب جیمی کارتر به ریاست جمهوری آمریکا

16 مرداد 1356 استعفای هویدا از نخست وزری وانتصاب جمشید آموزگار

20 آبان 1356  سفر شاه وفرح به آمریکا برای ملاقات با کارتر وتظاهرات مخالفین شاه در مقابل کاخ سفید

10 دی 1356  سفر کارتر به ایران وتوصیف اواز ایران به عنوان (جزیره ثبات)

17 دی 1356  انتشار مقاله توهین آمیز نسبت به امام خمینی در روزنامه اطلاعات

19 دی 1356 قیام مردم قم وسرکوب آنان بدست ماموران حکومتی

29 بهمن 1356  قیام مردم تبریز به مناسبت چهلم شهدای قم

10 فروردین 1357 قیام مردم یزد به مناسبت چهلم شهدای واقعه تبریز

25 مرداد 1357 اعلام حکومت نظامی در اصفهان وتوابع

28 مرداد 1357  فاجعه آتش زدند سینما رکس آبادان

29 مرداد 1357  استعفای آموزگار از نخست وزیری

5 شهریور 1357  نخست وزیری شریف امامی

13 شهریور 1357 برگزاری نماز عید فطر به امامت آیت الله مفتح در قیطریه(مصلی فعلی)واولین راهپیمائی عظیم مردمی تهران علیه شاه

17 شهریور 1357 اعلام حکومت نظامی در تهران ویازده شهر کشور وکشتار مردم در میدان زاله تهران یا میدان شهدا فعلی (جمعه سیاه)

14 مهر1357 هجرت امام از نجف به پاریس

24 آبان 1357 فاجعه آتش زدن مسجد جامع کرمان به دست ایادی حکومت

13 ابان 1357  کشتار دانشجویان در دانشگاه تهران

14 آبان 1357 به راه انداختن آتش سوزی وتخریب در تهران از جانب عوامل ساواک

15 آبان 1357 تشکیل دولت نظامی ونخست وزیری ارتشبد ازهاری

10 آذر 1357  اول محرم سال 1399 فمری وبانگ الله اکبر در فراز پشت بام ها از سوی مردم

19 آذر 1357  راهپیمائی  میلیونی مردم به مناسبت روز تاسوعا

20 آذر 1357  راهپیمائی میلیونی با شکوه مردم به مناسبت روز عاشورا وحمله دو سرباز گارد به پادگان لویزان

9دی 1357     انتصاب شاپور بختیار به نخست وزیری

26 دی 1357  فرار شاه از ایران به مصر

29 دی 1357 راهپیمائی میلیونی مردم به مناسبت روز اربعین حسینی واعلام حمایت از خواسته های امام خمینی

2 بهمن 1357 فرار شاه از مصر به مراکش

12 بهمن 1357 بازگشت امام خمینی به ایران پس از پانزده سال تبعید

22 بهمن 1357  پیروزی انقلاب اسلامی وپایان سلطنت شاه وحکومت شاهنشاهی

«دهه ی فجر مبارک باد»

 

 


ارسال شده در تاریخ نویسنده

اطلاعیه ی شماره ی{1}

باسلام

بدین وسیله به استحضار می رساند نویسنده ی این وبلاک به مناسبت سالگرد عروج این وبلاک قصد کن فه یکن کردن آن را دارد

که درهمین راستامذاکرات ونشست هایی پی درپی بامدیرعزیزاین وبلاک صورت گرفت که منجربه تصویب قوانین،تبصره،ماده واحده و. . . شد که برای مزیداطلاع شماسروران گرامی به طورخلاصه به چند نکته ازآن اشاره می کنم.

-1 بالا بردن سطح علمی وبلاک در زمینه ی کامپیوتر

تبصره الف) درراستای تحقق اجرای این قانون قرار است دراین وبلاک ازمسائل ساده ی کامپیوتری مثل:

     برنامه نویسی بانرم افزارهای مدرن جهان،طراحی وساخت وب سایت،

      کاردرفضایlinoux و . . . گرفته تا مسائل پیچیده ومشکل مثل:

     چگونگی کامل کاربا سیستمcut,paste,copy.پرش باmouseوهزاران ترفند دیگرآموزش داده خواهدشد

 -2رساندن خبرهای مهم وغیرمهم،ریزودرشت،عمومی وخصوصی به صورت درهم دراکثر وقت

 -3پیگیری مسائل اجتماعی به طور جد وگفتگوبامسئولان غیرمسئول.

-4ایجاد بستری مناسب برای رشد وشکوفایی مزارع کشاورزی در زیر پای شما.

5- رایزنی با دولت و دانشگاه به منظور اختصاص یارانه ای برای مبارزه با معضل 500 تومانی حاجی محمد

 -6گزارش ثانیه به ثانیه ازدانشگاه بزرگ میبد.

      ازرفت وآمدهاوصحبت گرفته تا رفتارهای مشکوک وغیرمشکوک.(پس ازاین به بعد باید خیلی مواظب باشید)

 -7طرح جدول ومسابقات درهمه زمینه ها با اهداء جوایزنفیس هم چون:

      هزینه ی سرویس مفرده.

     کمک هزینه ی گردش به دور میبددر 10دقیقه.

       بازدیدازمناطق سرسبزصحرای ریک زارچ باارائه سرویس ایاب وذهاب.

.

.

.

«منتظراطلاعیه های بعدی ماباشید»

خدانگهدار

 


ارسال شده در تاریخ نویسنده
<      1   2   3   4   5      
Susa Web Tools
پاتوق دانشجویان پیام نور میبد