سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاتوق دانشجویان کامپیوتر دانشگاه پیام نور میبد یزد

                                            با نظرات سازنده ما را یاری کنید 
تا حالا شده بخواید تو یه وبلاگ کلیک راست کنید ولی با یه پیغام مواجه شوید که بگه کلیک راست ممنوع یا یه چیزی مثل این . به هر حال با این روش این مشکل حل میشه ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ نویسنده

با نظرات سازنده ما را یاری کنید 

                                                                             نرم افزار همراه بانک ملت - www.Ir-Tci.org

با تولید نرم افزار موبایل همراه بانک توسط بانک ملت دسترسی به حساب های بانکی از طریق تلفن همراه امکان پذیر شده است. از امکانات این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد : 
- موجودی حساب
- اعلام سه گردش آخر
- به روز رسانی حساب
- تایید مبالغ چک
- پرداخت قبوض
- حواله 

ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی

                                                با نظرات سازنده ما را یاری کنید 
 یکی از دغدغه های همیشگی کاربران ، از بین بردن رد پاهایی بوده است که در هنگام کار با کامپیوتر به شکل اتوماتیک ثبت میشوند. از عبارات جستجو شده در مرورگر گرفته تا قسمتهایی نظیر
My Recent Documents در محیط ویندوز. این موضوع به ویژه زمانی بیشتر اهمیت می یابد که کاربر از سیستم شخصی خود استفاده نکند بلکه سیستم مذبور در محلی مانند محل کار قرار گرفته باشد. طبعأ هیچ فردی دوست ندارد شخصی بعدها متوجه عملیات انجام شده توسط وی شود. یکی از رد پاهای به جا مانده که بسیاری از کاربران حتی حرفه ای از آن بی خبرند ، قسمتی به نام Customize Notification در محیط ویندوز است که اطلاعات مربوط به برنامه ها و نرم افزارهای اجرا شده را خود ذخیره میکند و مربوط به نرم افزارهایی است که در محیط Taskbar کنار ساعت نیز اجرا میشوند. در این ترفند قصد داریم به بررسی این بخش و نحوه پاک کردن اطلاعات مربوط به آن بپردازیم.
ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی

                                                 با نظرات سازنده ما را یاری کنید 
یکی دیگر از نرم افزار هایی که بیشتر جنبه سرگرمی دارد و نیز تقویت حافظه را
برای شما به ارمغان می آورد Resco Brain Game می باشد. این نرم افزار مخصوص گوشی های موبایل با سیستم عامل ویندوز طراحی شده است. نسخه کامل برنامه را همراه با رجیستر در اختیار شما قرار داده ایم.

                                                 

ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی

                                                با نظرات سازنده ما را یاری کنید 
انگار هیچ یک از مدیران ای تی این کشور دقیقا نمی انند ای تی چیست؟این کلمه ای تی وای تی دهان به دهان در محافل کامپیوتری چرخیده!حالا این ای تی چیست؟شما میدونین؟اگه دوست دارین نگاه بعضی از مدیران ای تی رو درباره فن اوری اطلاعات بدونین این گزارشو بخونینادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی

                                                 با نظرات سازنده ما را یاری کنید 
همایش بیستمین سالگرد تاسیس دانشگاه پیام نور اواخر آبان ماه سال جاری طی دو روز در سازمان مرکزی دانشگاه برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، این همایش همزمان با بیستمین سال تاسیس دانشگاه پیام نور و به منظور تبیین جایگاه این دانشگاه در سطح داخل و خارج از کشور و همچنین اطلاع رسانی شفاف اقدامات و دستاوردهای دانشگاه در راستای ارتقای کمی و کیفی برگزار می شود.چاپ و انتشار کتاب معرفی دانشگاه پیام نور، تقدیر از اعضای هیات علمی فعال در زمینه ارتقای کمی و کیفی دانشگاه پیام نور، اساتید فعال بازنشسته و فارغ التحصیلان برجسته مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا، انتخاب مدیران برتر استان ها و همچنین ارائه مطالبی در خصوص آموزش مجازی و آموزش از راه دور از برنامه های مهم این همایش است.انتشار ویژه نامه تخصصی در حوزه های آموزش مجازی، آموزش از راه دور، e- Learning  و نظام آموزشی دانشگاه پیام نور به طور خاص یکی دیگر از برنامه های این همایش است. کلیه همکاران جهت چاپ مقالات در این ویژه نامه تا 15 مهر سال جاری فرصت دارند، مقالات خود را به دفتر کمیته علمی و پژوهشی همایش مستقر در ساختمان علامه، طبقه همکف شرقی، اتاق 4 و یا به آدرس پست الکترونیک researchlib@pnu.ac.ir  ارسال کنند.کلیه مقالات تالیف شده در برنامه Word 2000-2003   تایب شود و هر مقاله حاوی بخش های چکیده و کلید واژه فارسی و انگلیسی، متن مقاله، منابع متن و منابع پایانی باشد.مقالات به صورت دو ستونه با عرض هر ستون 7.75 سانتی متر و با قلم متن B Lotus ارسال شود.معرفی مولف در ابتدای مقاله و استفاده حداکثر 4000 کلمه در هر مقاله ضروری است.لازم به ذکر است، در حاشیه همایش، نمایشگاهی از دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشجویان و اساتید دانشگاه پیام نور برپا می شود.مکان: سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور  *** دکتر گلناز سعیدی(رئیس روابط عمومی)***


ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی

                                           با نظرات سازنده ما را یاری کنید 
متخصصان برنامه رایانه ای ایجاد کرده اند که می تواند سن انسان از روی چهره وی تشخیص دهد و در نتیجه دسترسی کودکان ونوجوانان را به سیگار و مشروبات الکلی و پایگاههای اینترنتی مخصوص بزرگسالان محدود کند.به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از روزنامه اینترنتی روسی ایزوستیا تشخیص دقیق سن کار دشواری است چون روند پیری به عوامل مختلفی از قبیل خصوصیات ژنتیکی، وضعیت سلامتی و شرایط زندگی بستگی دارد ، با این وجود چهره انسان معمولا گویای سن واقعی وی است و به گفته دانشمندان اطلاعات زیادی درمورد اشخاص در چهره آنها وجود دارد.
محققان دانشگاه ایلینویز با اشاره به این که همه این مشخصات در زمان تنظیم برنامه رایانه ای مورد استفاده قرار گرفته تاکید کردند که با کمک آن می توان سن افراد بین یک تا نود و سه سال را تشخیص داد و دقت ان از هشتاد درصد بیشتر است.
ا
ین گزارش می افزاید ، برنامه جدید می تواند در زمان خرید نوشابه های الکلی و سیگار از دستگاه های خودکارو یا استفاده از پایگاههای اینترنتی مورد استفاده قرار گیرد.
علاوه بر این برنامه جدید در تبلیغات بازرگانی هم تاثیر مهمی دارد و به عنوان مثال در زمان مراجعه کاربران مرد به رایانه آگهی های بازرگانی مربوط به اتومبیل و درزمان مراجعه کاربران زن آگهی های مربوط به لباس و لوازم آرایش را برای آنها نمایش دهد.


ارسال شده در تاریخ نویسندهحسن اخلاقی
<      1   2      
Susa Web Tools
پاتوق دانشجویان پیام نور میبد