درب کنسرو بازکن برقی

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ سارا 

سلام

شما فقط واسه دوستاتون اين كارا مي كنيد؟

اگه نه لطفا اگه مي تونيد حل تمرين برنامه نويسي به زبان c++ رو برام پيدا کنيد. ممنون

وبلاگتون خيلي جالبه.

+ ارميا 

سلام گلم

مگه خودت امتحان نداري كه ميخواي بشيني نمونه سوال بنويسي؟ ها؟

+ زهرا لاور 

بعد از مدت ها سلام... چه طوري؟.... بابا دست مريضا... اي ول به مرامت تا حالا هيچ كس رو نديده بودم كه انقدر مثل تو بامرام باشه... بابا مرامتو... هر چند من هيچ وقت واسه ات پي ام نذاشتم ولي تو هميشه ما رو شرمنده ي اخلاق ورزشكاريت كردي و با مرامي تو حفظ كردي... وبلاگت هم باحاله ولي براي دانشجوها نه براي ما بچه مدرسه اي ها... فعلا

+ مليحه 
سلام. خوبي؟يك نظر واسه من نديا؟؟؟؟چرا مطلب جديد نمي زني يعني اينقدر درس خوني!!!
+ حاميان فناوري اطلاعات پيا نور 

مواردي که در اين جلسه بيان خواهد شد

1- اهداف گروه حاميان فناوري اطلاعات پيام نور

2- معرفي کامل گروه

3- تشکيل گروه و شرح وظايف اعضا

4- کارهاي که تا کنون توسط اين گروه انجام گرفته است

5- گامهاي تکميلي

6- شرايط عضويت در شرکت تعاوني و ...

+ حاميان فناوري اطلاعات پيا نور 

اولين جلسه معرفي گروه حاميان فناوري اطلاعات (مهندسي IT ،مهندسي کامپيوتر و علوم کامپيوتر) جمعه بيست و هفت ارديبهشت در دانشگاه پيام نور اردکان

+ حاميان فناوري اطلاعات پيا نور 

به نام ايزد يكتا

با اميد به ياري ايزد يكتا گرد هم آمده ايم تا با ايجاد همبستگي و بالابردن روحيه خودباوري دانش آموختگان و دانشجويان فناوري اطلاعات دانشگاههاي پيام نور سراسر كشور از اتلاف نيروهاي كارآمد جلوگيري كنيم.

به دور هم گرد آمده ايم تا ثابت كنيم وحدت، يگانگي راي و تكامل فرد فردمان شرط تكامل همگان است.

به دور هم گرد آمده ايم تا ثابت كنيم آنچه را يك شخص به تنهايي قادر به انجامش نيست به شكل گروهي به تحقق برسانيم كه همانا اعتلاي نام فناوري اطلاعات پيام نور است.

ما با لمس كاستيها و مشكلات موجود دانش آموختگان و دانشجويان دانشگاه بزرگ پيام نور، برآنيم تا با آگاهي از توانايي و استعداد تك تك عزيزانمان اعم از دانش آموخته و دانشجو، با درستكاري و بدون غرور و خودبيني هر آنچه در توان داريم به كار بنديم.

فلسفه وجوديمان اعتلاي نام فناوري اطلاعات پيام نور، هدفمان كارآفريني و وجودمان عاري از هر گونه وابستگي است. مصمم هستيم تا مستقل بينديشيم و مستقل بمانيم و اين استقلال را جز در ايجاد ارتباط مؤثر ميان اعضا و نمايندگان گروه در سراسر كشور نمي دانيم. شفاف سازي درون گروهي و اطلاع رساني برون گروهي را ضامن سلامت گروهمان مي دانيم و ايمان داريم كه اعضاي گروه در هر زمان و مكان و قبل از هر چيز بايد منافع گروه را در نظر آرند چرا كه دستاوردهاي بزرگ آينده را در گرو عمل به تعهدات امروزمان مي بينيم.

+ مي دوني كيم خو 
نمونه سوالات حسابداري هم اگه داريد رو كن

بابا مدير